Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport – Spot en lokaal ondernemerschap

By Sylvester 8 jaar agoNo Comments

Spot en lokaal ondernemerschap

Stichting ONS heeft in april 2016 op verzoek van de directeur Sport van het ministerie van VWS in deelgenomen aan een Ronde Tafelgesprek over het onderwerp ‘Sport en lokaal ondernemerschap’.

Als vervolg op deze bijeenkomst zijn wij in gesprek gebleven met vertegenwoordigers van de Directie Sport van VWS. In mei 2017 hebben wij in samenwerking met hoogleraar vrijwilligerswerk, Lucas Meijs, een voorstel voor een experiment activatie sportverenigingen gepresenteerd.

In augustus 2016 nam Maarten Koornneef afscheid bij het Ministerie van VWS. Hij schreef ons het onderstaande.

Beste Jan,

Dank voor de goede samenwerking. Ik wens jou en Ryan succes en veel volharding om dat te bereiken. Jullie werken voor een goede zaak!

Groet,  Maarten Koornneef MPH | senior beleidsmedewerker Directie Sport | Ministerie van Volksgezondheid Welzijn en Sport – september 2016

Category:
  VOOR ONS ALLEMAAL, DOOR ONS ALLEMAAL