ONDERSTEUNING en BEGELEIDING HAAGSE SPORTVERENIGINGEN VCS

By Sylvester 10 jaar agoNo Comments

Stichting ONS heeft het bestuur van VCS ondersteunt en geadviseerd om hun ambities te realiseren.

nieuws-ons-vcs

“De helpers van stichting ONS gaven VCS in 2014 een positieve impuls. Samen met het bestuur ontwikkelden zij een visie en missie. Ook organiseerden zij bijeenkomsten met VCS-leden. En het initiatief voor diverse werkgroepen leidde tot een financiële commissie en uitbreiding en versterking van het bestuur en kader. Daarnaast is nu de interne communicatie beter“, aldus Dennis Tielman, voorzitter van VCS.

LANDELIJKE ORIENTATIE

In 2014 startte ONS met een pilot met een aantal Haagse sportverenigingen. In de afgelopen maanden hebben elders in het land contacten gelegd om de activiteiten van ONS in andere delen van het land op te starten. Binnenkort willen wij vanuit Leeuwarden in de provincie Friesland contacten met gemeenten en sportvereniging leggen. In het najaar zal eenzelfde oriëntatie in Zuid-Limburg plaatsvinden.

Category:
  VOOR ONS ALLEMAAL, DOOR ONS ALLEMAAL