Wel een bestuur maar geen bestuursfuncties (!) bij Quick Steps

By Sylvester 6 jaar agoNo Comments

In 2016 begeleidde stichting ONS bestuursleden en ‘nieuwe helpers’ bij de overgang naar een geheel nieuw bestuur. In een interview verteld Robbert Dingshoff hoe de nieuwe Algemeen Bestuursleden het ‘besturen’ met elkaar hebben geregeld.
“Het leuke is dat toen bekend werd dat we het met z’n vijven het dagelijks bestuur zouden doen, we hebben gezegd dit willen als groep doen. We hebben het op papier benoemd, maar gaan dat niet uitstralen. Wij hebben gezegd met z’n achten gaan we het regelen.

Op papier is er een voorzitter, penningmeester, secretaris etc., maar de taken vullen we gezamenlijk in. We hebben er dus geen verdeling ingemaakt en zullen elkaar ondersteunen

We willen met z’n vijven het dagelijkse bestuur zijn en met z’n achten het volledige bestuur zijn. Het leuke is ook dat er nu mensen naar ons toekomen die zeggen zo dat is apart en leuk, wij gaan jullie helpen. Bij de KNVB, Sportlink en KvK zijn wel de voorzitter, penningmeester en secretaris bekend overigens

Categories:
  Nieuws, VOOR ONS ALLEMAAL, DOOR ONS ALLEMAAL