Ondersteuning volleybalvereniging Sovicos

By Sylvester 7 jaar agoNo Comments

Ondersteuning volleybalvereniging Sovicos

In opdracht van de gemeente Den Haag, afdeling Sportsupport heeft de stichting ONS  in de periode juni 2016 tot juni 2017 de Haagse volleybalvereniging Sovicos ondersteund en geadviseerd bij het ontdekken van de eigen kracht van de vereniging.

Met alle bestuursleden en een aantal kaderleden werden gesprekken gevoerd, op basis waarvan er een SWOT en een Brandkey is opgesteld. Wij hebben onze bevindingen gepresenteerd aan het voltallige bestuur. Zij zijn daarmee verder aan de slag gegaan; aan de hand van SMART uitwerkingen van de doelstellingen zijn zij het gesprek met de leden aangegaan.

Beste Ryan en Jan, nogmaals dank voor de samenwerking: Zowel handig als inspirerend. Dat heeft ook zeker geholpen bij het maken van de nieuwe Sovicos-visie 2017-2020

Groet,

Theo Aquarius