Begeleiding voetbalvereniging Duindorp SV

By Sylvester 7 jaar agoNo Comments

Van augustus 2015 tot oktober 2016 heeft stichting ONS het bestuur van Duindorp SV begeleid bij het inventariseren en ontdekken van de eigen kracht van de vereniging. Er was sprake van een onderbespeling van de twee voetbalvelden, dat haar directe oorzaak vond in te weinig leden.

Bij de aanvang van onze opdracht bestond het bestuur uit twee leden: een voorzitter en een penningmeester. Deze twee personen voerden ook veel andere verenigingstaken uit.

Begeleiding voetbalvereniging Duindorp SV

Stichting ONS is in gesprek gegaan met een aantal leden, waaronder zes leden van het vrouwenteam van Duindorp SV en een enthousiaste assistent trainer. Er zijn op een viertal gebieden acties ingezet, te weten: organisatie, marketing en communicatie, financiën en voetbal: uitbreiding aantal leden.

In het voetbaljaar 2016 en 2017 zijn de beide standaardelftallen, de mannen en de vrouwen, kampioen geworden. Nog belangrijker voor Duindorp SV is dat er 60 nieuwe leden zijn begroet: vijf jeugdelftallen, waaronder een meisjesteam onder de 17. Het bestuur is uitgebreid met zes nieuwe bestuursleden.

Op maatschappelijk gebied is het bestuur de samenwerking aangegaan met de studentenorganisatie Football Factory die op de velden van Duindorp SV een studentencompetitie gaat opzetten.

Beste Jan en Ryan:
Mede dankzij jullie inzet om ons te helpen!! Alsnog bedankt voor alles!
Groetjes Marina Lagas voorzitter Duindorp SV- 30 juni 2017
Category: